هتل مروارید خزر

تا آرامش راهی نیست...

هتل مروارید خزر، واقع در شهرستان نور_منطقه ایزدشهر، در زمینی به مساحت بالغ بر سی هزار مترمربع، در کمربند ساحلی، علاوه بر داشتن بزرگترین اسکله ی تفریحی استان مازندران، به جهاتی گوناگون منحصر به فردترین هتل منطقه می باشد.

این هتل با دارا بودن ۵۳ واحد اقامتی مجهز به تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی، رستوران لاریس با معماری خاص، کافی شاپ زینو با چشم انداز دلنیشن دریا، فست فود مروارید با منوی متنوع، سوپر مارکت، امکانات ورزشی، مهدکودک و مراکز تجاری به همراه بهرمندی از نیروهای جوان و مجرب صنعت هتلداری تنها بخشی از وجه تمایز هتل مروارید با سایر مراکز اقامتی و پذیرایی فعال در شمال کشور می باشد که تجربه ی اقامتی ماندگار را برای ساکنین خود به ارمغان می آورد.

واحدهای اقامتی این مجموعه به دو گونه کلی سوئیت آپارتمانی و ویلا طراحی شده است. سوئیت های آپارتمانی در سه بلوک مجزا با چشم انداز های دریا و محوطه میزبان میهمانان خود خواهد بود. ویلاهای سه خوابه هتل مروارید خزر با معماری دوبلکس و فلت در دو ردیف تا امتداد ساحل قرار دارند. مجموعه واحدهای اقامتی مجهز به لوازم لوکس و مبلمان مجلل که همگی دارای سیستم های امنیتی ضد حریق، صندوق امانات، تلفن، تلویزیون، اینترنت پرسرعت DSL، مینی بار، روم سرویس ۲۴ ساعته تنها بخشی از توانمندی های اقامتی مجموعه مروارید خزر را تشکیل می دهند.

تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان در راستای استانداردسازی خدمات، بازسازی و بهینه سازی مداوم، ارتقای کیفیت، راه اندازی سیستم ارتباط با مشتریان و اهتمام ویژه به آموزش مستمر پرسنل با هدف ارائه خدمات مطابق با استانداردهای روز هتلداری و تحقق شعار “تا آرامش راهی نیست…” بوده است.

مجموعه مرواریدخزر با رویکرد توسعه پایدار، اهداف ذیل را خط مشی خود در راستای خدمت به گردشگران قرار داده است:

۱- ترویج فرهنگ والای اسلام

۲- رضایتمندی مشتری در ارائه خدمات

۳- آموزش یکپارچه پرسنل

۴- خلاقیت و نوآوری در سازمان

۵- تقویت روحیه کارایی در پرسنل

۶- تبدیل شدن به قطب توریسم پایدار

۷- تبدیل شدن به قطب توریسم دریایی

۸- کسب بالاترین سود در سازمان

همجواری دریا و جنگل، شرایط آب و هوایی مناسب، دسترسی آسان از طریق دو محور اصلی هراز و چالوس، نزدیکی به جاذبه های متنوع از جمله پارک جنگلی، آبشار آب پری، آب گرم لاویج، سدهای خاکی الیمالات و آویدر، خانه نیما یوشیج، قلعه پولاد بلده، روستای تاریخی_فرهنگی کندلوس و موزه مردم شناسی از امتیازات ویژه ی دیگری است که سبب گردیده تا این مجموعه هدف همیشگی سفر برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.