شرکت زرین فلز شمش

شرکت زرین فلز شمش در سال ۱۳۷۴و به منظور تولید انواع مقاطع برنجی، فعالیت تولیدی خود را به عنوان زیرمجموعه ای از گروه صنعتی شمشال آغاز نمود. تولیدات این شرکت شامل انواع مقاطع گرد، شش پر، چهارگوش، مثلثی و …  در انواع ساده و پخ دار، مقاطع توخالی،  همچنین مقاطع غیر هندسی شامل انواع تسمه ها، سیم جوش¬های برنجی و …  در ابعاد مختلف و جهت مصارف تراش، ‌فورج و.. می باشد.  این شرکت درحال حاضر در شرق تهران و در منطقه صنعتی کمرد واقع شده است و مشتریان آن اغلب تولید کنندگان شیر آلات گاز و آب و همچنین کلیه کارخانجاتی که قطعات برنجی تولید و یا مصرف می نمایند، می باشد.

 شرکت زرین فلز شمش در سالهای اخیر و در راستای اهداف دولت محترم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر افزایش سهم صادرات غیر نفتی،  با ارتقاء سطح کیفی تولیدات خود، توانسته در جهت صادرات محصولات تولیدی، گام های مؤثری برداشته و چندین محموله را به کشور ترکیه صادر نموده و همچنین مشغول مذاکره با چندین کشور اروپائی و نیز کشورهای همسایه ایران می باشد.

شرکت رنگین شمش درخشان یکی دیگر از زیرمجموعه های گروه صنعتی شمشال می باشد که در سال ۱۳۷۴ تاسیس گردیده و رفته رفته درخصوص تولید مقاطع برنجی در سطح کشور، گام های ارزنده ای برداشت . این شرکت بعدها به عنوان تأمین کننده مواد (بیلت) شرکت زرین فلز شمش مطرح شد. در حال حاضر، این مجموعه با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و ماشین آلاتی نظیر کوره های القائی ، ریخته گری پیشرفته مداوم، آزمایشگاه و بخش کنترل کیفی مجهز به دستگاه کوانتومتر، سختی سنج و … ، دارای توان تولیدی بیش از ۱۰۰۰ تن محصول در هر ماه می باشد.

ما بر این باوریم که با تکیه بر دو دهه تجربه، بهره گیری از نیروی متخصص و ماشین آلات پیشرفته و همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، توانسته ایم حائز جایگاه قابل اطمینانی در صنعت ذوب و فلزات بوده و  گام مؤثری در حفظ‌ سرمایه های ملی و اقتدار صنعت ایران در عرصه های جهانی بر داریم .